Crowdmanagement

Verkeerregelaars

Een verkeersregelaar voor uw evenement

Bent u een evenement aan het plannen? Daar komt heel wat bij kijken. Er zijn veel dingen die geregeld moeten worden om ervoor te zorgen dat uw evenement een succes wordt. Een van de zaken die daarbij aandacht vereisen is het regelen van het verkeer van en naar uw evenement. Evenementen zijn toch een garantie voor publiek, dan wilt u voorkomen dat er een verkeerschaos ontstaat. Bij Compleet beveiliging hebben we ervaren, gecertificeerde verkeersregelaars in dienst die graag aan de slag gaan bij uw evenement. Met een professionele verkeersregelaar bij uw evenement zorgt u ervoor dat alles op rolletjes verloopt als het om de toestroom van publiek gaat.

Een ervaren verkeersregelaar bij evenementen inschakelen

Het is vaak onvermijdelijk dat er bij een druk evenement een verkeerschaos ontstaat. Tenminste, tenzij er een verkeersregelaar present is die hier ervaring mee heeft. Een goede verkeersregelaar kan ervoor zorgen dat alles ordelijk verloopt. De evenementenverkeersregelaars geven aanwijzingen die duidelijk zijn en staan daarbij ook klaar om vragen te beantwoorden. Ze zorgen voor orde en regelmaat, iets wat noodzakelijk is bij elk evenement. Daarnaast zijn al onze verkeersregelaars tevens uw gastheer of gastvrouw. Ze zullen vragen vriendelijk en deskundig beantwoorden. Als u op zoek bent naar een professionele, betrouwbare verkeersregelaar voor evenementen, dan hoeft u niet meer verder te zoeken. We nemen graag met u uw wensen op dit gebied door.

Brandwachten

Heeft u een brandwacht nodig voor u evenement?  Bij Compleet beveiliging, kunt u een brandwacht inhuren. Zij nemen deze belangrijke taak van u over en werken op een professionele manier. Dat is voor u weer een zorg minder en meer tijd en aandacht voor andere zaken. Wij horen graag van u.

Wij houden alles in de gaten

Wanneer u onze brandwacht gaat inhuren voor uw evenement, nemen zij dit belangrijke onderdelen uit handen. Dit is een belangrijk onderdeel van elke evenement. Niemand wil dat er brand ontstaat, maar daar moet u wel op voorbereid zijn. Onze mensen hebben de ervaring en kennis in huis om juist te handelen bij problemen. Ook wanneer een evacuatieplan uitgevoerd moet worden, nemen zij deze taak van u over. De gasflessen en brandblusser moeten gecontroleerd worden en in de gaten worden gehouden. Daarvoor zijn wij ter plaatse. Wij zijn een eigentijds, vooruitziend en meedenkend beveiligingsbedrijf en werken landelijk. Ons motto is: “Waar gastheerschap en sfeerbeheer telt!”.

De bedrijven en organisaties waarmee wij samenwerken doen dat mede doordat wij een totaalpakket aanbieden. Voor onze diensten zoals veiligheid, beveiliging, publiekbegeleiding, verkeer stromen, brandveiligheid en overige service diensten heeft u één adres en hoeft u niet met meerdere partners contact te hebben. U kunt bij ons onder andere terecht voor beveiliging, EHBO, verkeersregelaars of een pinautomaat. Alles voor uw evenement in Hoorn onder één dak. Wij beveiligen een groot aantal locaties in de provincies Noord en Zuid-Holland, Utrecht en Flevoland. Het regelen van vergunningaanvragen en plannen voor calamiteit en verkeer zijn voor ons geen enkel probleem.

Hostess service

Als u een evenement organiseert, kunt u een behoorlijke publieksstroom verwachten, het is dan van belang om dit in goede banen te leiden. Onze hostess service ondersteunt u daar graag in. Zij verzorgen de eventuele ticket service, en begeleiden/verwijzen uw gasten naar de juiste locatie.

Compleet beveiliging biedt met haar hostess service de gelegenheid om uw klanten te ontvangen en hen de juiste kant op te sturen. Onze hostesses zijn representatief, hebben een vriendelijke uitstraling en spreken verschillende talen.
Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen. Uw beurzen en congressen zijn bij ons in uitstekende handen!

EHBO

De Evenementen EHBO’ ers  zijn er op gericht om Eerste Hulp Bij Ongevallen (EHBO) tijdens evenementen uiterst secuur en professioneel aan te pakken.

Onze EHBO’ ers verlenen eerst hulp bij evenementen, verenigingen, (sport) wedstrijden en feesten in elke vorm.

Tijdens alle evenementen hebben we de  beschikking over gemotiveerde, goed opgeleide en ervaren mensen die tijdens noodhulp hun opgedane kennis in de praktijk brengen en daarbij beschikken over up to date materiaal, zoals goed gevulde rugzakken met adequaat materiaal, portofoons voor onderlinge communicatie, zodat externe hulp snel kan worden opgeroepen. Hierdoor worden calamiteiten discreet, vakkundig en snel afgehandeld met daarbij de gewenste kwaliteit, zoals goede communicatie naar de artsen, hulpdiensten en niet te vergeten de organisatie zelf toe.

Drugs & Waak honden

Bij sommige evenementen is de inzet van goed getrainde honden een waardevolle aanvulling op de beveiligingsmaatregelen die al genomen zijn. De indrukwekkende uitstraling van een hond heeft vaak al een sterk preventieve werking. De scherpe zintuigen van een hond en de ervaring van een geleider maken dit een bijzonder effectief team.

Wij werken bij Compleet beveiliging alleen met ervaren en gecertificeerde hondenbeveiliging en geleiders. Vaste teams, maximaal op elkaar ingespeeld. Daarmee is de bewaking van elke evenementenlocatie volledig onder controle.
Compleet Beveiliging kan voor evenementen de volgende type honden in zetten
-Waak honden
-Drugs honden
-Alcohol honden
-Explosieven
Met name de drugs en alcohol honden zijn publieksvriendelijke honden welke gaan zitten i.p.v. blaffen bij constatering van verboden middelen.